Pakaratreeni

Jos haluat polvien ja selän pysyvän terveinä, huolehdi, että pakaralihaksesi aktivoituvat kunnolla!

 

Tiesitkö, että pakaralihakset ovat kehon isoimmat lihakset ja tärkeimmät tukilihakset, joita tarvitaan kaikessa liikkumisessa, ei pelkästään salilla raudan roudaamisessa vaan myös juoksussa, pelaamisessa, tanssimisessa, ruokakassien tai lapsen kantamisessa, siivoamisessa jne. Siis aivan kaikessa liikkeellä olossa!

 

Jos vaikka selkäsi kipeytyy aina imuroidessa, syynä saattavat olla heikot tai huonosti aktivoituvat pakaralihakset (huonon asennon lisäksi). Jos teet istumatyötä, pakarat passivoituvat ja/tai heikkenevät ajan myötä ellet huolehdi niiden kunnosta. Kyykyissä pakaralihakset ovat kaikkein tärkeimmät yksittäiset lihakset ja jos ne eivät aktivoidu oikein, treeni menee ns. reisille.

 

AFT:n Pakaratreeni sisältää aktivointi- ja vahvistusliikkeet koko pakaroiden alueelle. Treeni on helppo toteuttaa, teet vain videon mukaan. Homma ei ole välineistä kiinni. Tarvitsen jonkin painon, vaikka täytetyn vesipullon tai pari vesipulloa repussa ellei kahvakuulia löydy kotoa.

 

Pakaratreenillä aktivoit tukilihakset sekä parannat liikkuvuutta, tasapainoa ja hermotusta, jolloin pakarat alkavat toimia kuten niiden pitää. 

 

Hanki Pakaratreeni TÄSTÄ LINKISTÄ, jos haluat kehosi tärkeimpien ja isoimpien tukilihasten palvelevan sinua aktiivisesti! Hinnasta päättää yhteistyökumppanini AFT, joten se selviää linkistä.